مقالات آرشیو خبر ها
هر آنچه که باید در مورد هدف 20 میلیونی منچستر بدانید

هر آنچه که باید در مورد هدف 20 میلیونی منچستر بدانید

سایت TalkSport مقاله ای در مورد هدف 20 میلیون یورویی باشگاه منچستر یونایتد ، یعنی کلودیو مارکیزیو منتشر کرده است که شامل 5 مورد می شود .

1- مارکیزیو متولد تورین است و از هفت سالگی در یوونتوس بوده است. او تنها زمانی از باشگاه خود دور بود که در سال 2007/2008 بصورت قرضی در امپولی توپ می زد ، جایی که اولین بازی هایش را در سری آ و جام یوفا در آن انجام داد .

2- وقتی یوونتوس دوباره به سری آ بازگشت ، مارکیزیو به باشگاهش فراخوانده شد و خیلی سریع به ترکیب ثابت تیم در فصل 2008/2009 راه پیدا کرد. و در حالی که اولین حضورش در لیگ قهرمانان را نیز پس از آن تجربه کرد ، اولین گلش در سری آ را نیز در یک بازی تاریخی در برابر فیورنتینا به ثمر رساند (1-0) و فصل را با سه گل زده و دو پاس گل به عنوان هافبک به پایان برذ .

3- بهترین دوران شخصی مارکیزیو با یوونتوس به فصل 2011/2012 بر می گردد که به اولین قهرمانی یوونتوس پس از ماجرای کالچوپولی منتهی شد. در این فصل مارکیزیو نه گل در رقابت های سری آ به ثمر رساند که او را به دومین گلزن برتر تیمش بعد از الساندرو ماتری تبدیل کرد. مارکیزیو همچنین در آن فصل چهار پاس گل نیز داد .

4- او در تمام رده های تیم ملی ایتالیا از زیر 16 سال بازی کرده است. او همچنین عضو تیم ملی ایتالیا در رقابت های المپیک 2008 بوده است. در آگوست 2009 در حالی که تنها 23 سال داشت اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگ سال ایتالیا در برابر سوئیس انجام داد و بعد از آن به همراه تیم ملی راهی جام جهانی 2010 شد .
با 41 بازی ملی تاکنون ، او به بازیکنی کلیدی در آتزوری تبدیل شده است و در تمام بازی های یورو 2012 تا رسیدن این تیم به فینال بازی کرده است .

5- این هافبک ایتالیایی بیشتر به فرار های سریعش به محوطه جریمه و پاس های دقیقش معروف است که سبکی شبیه آندره آ پیرلو ، هم تیمی او ، و ژاوی هرناندز می باشد. بهترین مثال برای توانایی های بالای او در محوطه جریمه حریف به برد 3-0 آنها مقابل سلتیک در رقابت های لیگ قهرمانان در استادیوم پارک هد بر می گردد. او توپ برگشتی الساندرو ماتری را که از خط عبور کرده بود را به طاق دروازه کوبید درست قبل از این که گل دوم را از فاصله 12 یاردی به ثمر برساند. و در آخر نیز گل سوم را با پاسی دقیق در محوطه جریمه تیم سلتیک برای میرکو ووچینیچ فراهم کرد .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: